miércoles, 21 de septiembre de 2011

Hola! 
Sóc la vostre companya Maria Prats que va a 4rt C, crec que tots ja em coneixeu i sabeu bastantes coses sobre mi, i bé, els que no ho sapiguen aquí estic per escriure la meves opinions i els meus gustos per la música.

Es podria dir que a mi m'agraden tot tipus de música.  Sovint quan una persona va de viatge sempre pren el seu Ipod o algun objecte per poder escoltar música i que el viatge sigui més acollidor escoltant el tipus de música que a cada persona li agrada.

Normalment els grups o cantants que escolto són:  Lady Gaga, Rihanna,  Justin BieberMichael Jackson, Chris Brown, Bruno Mars, Jason Derulo, Pitbull, Katy Perry, Pereza, Cold Play, The Wanted...




També m'agraden alguns grups catalans com ara: Terapia de shock, Els Pets, Lax'n Busto...

I per últim m'agradaria posar-vos una cançó que vaig sentir en un anunci per la tele de la cervesa Heineken, es del grup The Asteroids Galaxy i la cançó es diu The Golden Age.


Espero que us hagi agradat la meva primera publicació!

2 comentarios: